Викладання італійської мови
Викладання італійської мови - це дуже відповідальне завдання, і успішне досягнення дидактичних цілей залежить головним чином від викладача італійської. Мова тут не тільки про рівень вчителя як лінгвіста і відповідних знаннях, а перш за все про те, що виділяє цю людину як педагога - тобто фахівця, який не стільки знає, а скільки здатний донести певне знання до слухача, допомогти йому засвоїти його і навчити «відтворювати» це знання самостійно .
Тут навіть не завжди мова йде про досвід роботи як роки практики, а скоріше про досвідченість викладача італійської мови і його здатність почути студента і адаптувати метод в залежності від його цілей і потреб, а ця здатність не завжди залежить від років практики.
Індивідуальний підхід, здатність визначити і слідувати потребам студента, бути відкритим і підібрати потрібний ритм, вміння зацікавити темою, допомогти і направити, а не нав'язувати свої правила - це найважливі навички справжнього педагога.
Викладання італійської мови «Laboratorio Italiano»
На курсах італійської мови "Laboratorio Italiano" дидактична робота ґрунтується на принципі створення позитивної атмосфери і явища «eustress» на уроках, іншими словами позитивного стресу, який допомагає засвоювати і надійно закріплювати в пам'яті нову інформацію. Навчання побудовано не на «холостому вичитуванні» годин, а на пошуку оптимального способу донести інформацію слухачеві, розтлумачити її і навчити студента відтворювати її у мовленні.
З урахуванням основної комунікативної методики викладання в "Laboratorio Italiano" і адаптивного підходу до слухачів навчального центру школа забезпечує високий результат студентам, особливо коли вони намагаються більш менш регулярно виконувати домашні завдання, або хоча б повторювати і освіжати вдома всі отримані в класному режимі знання.